مربی

این پست مخصوص مربیه! 

از همه می خواهم هرچی می خواهن به مربی بگن این جا بگن!

نظرات 14 + ارسال نظر
شماره ۱۱ بود ): چهارشنبه 12 خرداد 1389 ساعت 01:45 ق.ظ

سلام مربی
اول از همه می خوام بگم شما بهترین مربی ای هستین که من تا حالا دیدم و داشتم
تا حالا تو هیچ رشته ای هیچ مربی ای رو ندیدم که به اندازه ی شما واسه تیمش و بازیکناش ارزش قائل باشه و وقت بذاره . زحمات شما غیر قابل جبرانن .
ما می خوایم شما بدونین که چقدر تیممون رو دوست داریم و چقدر آرزوی بزرگ شدنشو داریم .
امیدوارم کوتاهی های ما رو ببخشید ، این تیم همه چیزشو به شما مدیونه ! تک تک ما نه تنها تو زندگی ورزشی مون مدیون شماییم توزندگی های شخصی مونم مدیونتونیم . همیشه می دونستیم که مربی ای داریم که تنها توی زمین بازی حمایتمون نمی کنه اما هیچ وقت نتونستیم ذره ای از زحمات شما رو جبران کنیم یا حتی بهتون نشون بدیم که چقدر برای این تیم و مربیش ارزش قائلیم .
می خوایم بدونین که امسال تمام تلاشمون رو می کنیم تا این تیم قهرمان شه و اطمینان داریم که اگر یک درصد از تلاش های شما رو عملی کنیم این تیم بدون شک قهرمانه .
اگر اشتباهاتی داریم مثل همیشه به بزرگی خودتون ببخشین .





Number 10 چهارشنبه 12 خرداد 1389 ساعت 11:11 ق.ظ

سلام مربی
من می خوام بگم که شما واقعاً برای تیم ما زحمت کشیدین و ما نتونستیم این زحمات شما رو جبران کنیم. همه ی ما می دونیم که شما چه قدر برای این تیم تلاش کردیم و حالا هم امیدواریم با قهرمان شدم تنها ذره ای از اون رو جبران کنیم.
شما همیشه پشت ما بودین و از ما همایت می کردین.
تیم ما بدون شما هیچ چیز نمی شد و ما همه چیز رو مدیون شما هستیم.
ما نمی دونیم چه جوری باید نشون بدیم که این تیم و مربیش برامون چه قدر اهمیت داره. فقط می تونیم بگیم که خیلی دوستون داریم.
الانم ازتون خواهش می کنم اشتباهات و کوتاهی های ما رو مثل همیشه با بزرگواریتون ببخشین.

Number 7 چهارشنبه 12 خرداد 1389 ساعت 12:21 ب.ظ

سلام، امیدوارم حالتون خوب باشه
خیلی واسم زحمت کشیدین تا به اینجا برسم، امیدوارم توی بازی های دسته 1 بتونم زحمت هاتون رو جبران کنم.
تیم رو ما با مربیش می خوایم.
ما رو ببخشین.

Number 2 چهارشنبه 12 خرداد 1389 ساعت 12:35 ب.ظ

سلام مربی
بابت این اتفاق هایی که توی این یه مدت افتاد واقعاً نمی تونم حرفی بزنم و فقط می گم که از ته قلبمون متأسفیم. هیچ وقت نمی خواستیم که اینطوری بشه. ما تیممون رو دوست داریم به خاطر اینکه شما پشتیبانمون هستین. ما حاضریم هر کاری بکنیم که دوباره رضایت شما رو به دست بیاریم. همه ی ما اینو می دونیم که بدون شما هیچی نبودیم و هرچیزی که تا الان به دست آوردیم فقط و تنها به خاطر همایت ها و دلسوزی های شما بوده. اگه شما دوباره پشتمون باشین مطمئناً بهترین تیم رو می سازیم و قهرمانی از آن ماست.

گلر (Number 1) چهارشنبه 12 خرداد 1389 ساعت 05:40 ب.ظ

سلام مربی
حس می کنم سوء تفاهمی پیش آمده. اگر از دست من ناراحتید واقعاً متأسفم. هیچوقت نخواستم شما را ناراحت کنم. شما برای من از تمام مربی هایی که تا الان داشتم مهم ترید. طاقت ناراحتی شما رو ندارم.

همون شاگرد قدیمیnumber3 پنج‌شنبه 13 خرداد 1389 ساعت 12:09 ق.ظ

سلام مربی فکر کنم شما همه حرف های منو می دانید دلهره هایم دغدغه هایم همه را
این روزا دغدغه من تیم است تیمی که دوستش دارم تیمی که عزیزه برایم تیمم!
فشار های زیادی رو تیمه اسپانسر تمرین های کشوری مشکلاتمون با مدیریت باشگاه مصدومیت خط زن و ...
اما همه این ها قابل تحمله و خوب تازمانی که شما هستید مربی این روزها به گرمای حرفاتون بیشتر از قبل نیاز داریم!
همه دوستون داریم و همه نمی خواهیم از دستتون بدهیم!

number 3 یکشنبه 23 خرداد 1389 ساعت 09:18 ب.ظ

امروز سر تمرین نیومدید
ما تمرین کردیم !
ما یعنی :
من
شماره 10
شماره 7
شماره 2
شماره11
الهام
زنگم زدم بهتون بر نداشتید یه کم که نه !
یه عالمه نگرانتون شدم!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 12:38 ب.ظ

سلام به مربیتون بگید
واسه همه خیلی دوست داسشتنی اند..................

number3 شنبه 29 خرداد 1389 ساعت 06:37 ب.ظ

سلام مربی عاشقتم!بی نظیرید یک دونه اید لنگه هم ندارید!
خوشحالم که شاگردتونم
افتخار می کنم بهتون

number3 دوشنبه 31 خرداد 1389 ساعت 01:32 ق.ظ

سلام
سلامم با یه دل شکسته است
نمی دانم چرا من متهم شدم و آخرش همه چی سر من خراب شد!
در هر حال خدا بیامرزه منو

[ بدون نام ] دوشنبه 31 خرداد 1389 ساعت 08:03 ب.ظ

خواستم بمانم نخواستید

زهرا چپ دست سه‌شنبه 8 تیر 1389 ساعت 12:51 ب.ظ

سلام مربی..دلم خیلی تنگ شده.خبردارید که امتحان داشتم وگرنه غیبت سر تمرین از من بعیده بااینکه دیر میرسیدم اما میرسیدم.بوس بوس

number1 دوشنبه 1 شهریور 1389 ساعت 12:58 ب.ظ

الهی که من قربون مربی گلمون برم:-*
که اینقدر واسه من زحمت کشیدن که من خنگ یه دروازه بان
شدم............

جک یکشنبه 7 فروردین 1390 ساعت 03:02 ب.ظ

یکی از بزرگترین آرزوهام اینه که شاگرد شما باشم .
خیلی دوستون دارم..بیشتر از اونی که فکرشو کنین...
دلمم براتون یه ذره شده....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد